Hozzászólások
- Csoport
Dátum: 2022.09.25 15:06
Visszatérne: igen

Elhelyezkedés:
Szolgáltatások:
Tisztaság:
Ellátás:
Szobák:
Általános benyomás:
Tetszik:
Ár-érték arányban nagyon jó ez a hely. A személyzet segítőkész. A német nyelvvel jól el lehet boldogulni, szinte mindenki érti ott. A tengerpartja gyönyörű, fehérhomokos, a víz kiváló és tiszta. A tisztántartással igyekeznek, bár nehéz, mert nagyon sokféle a vendég. A hotel hangulata esténként fergeteges a jó zenével és programokkal. Az udvar, növények, a sétány szépen rendben tartott, gondozott. Az ellátás mennyiségre, minőségre kiváló, bár nem annyira változatos, de mindig találtunk az ízlésünknek megfelelőt. A vendégekre nagyon vigyáznak a szálloda környékén és a parton is. A kihelyezett idegenvezető, Enikő tüneményes, segítőkész. Jó, hogy az európai vendégek számára van egy külön kis étterem, ahol ugyan kevesebb a választék, de nincs tömeg, nyugodtabban lehet étkezni.

Nem tetszik:
Rettentő sok a vendég, több, mint 1000 szoba van. Ez este és az étkezéseknél látszik leginkább, hogy egy "tömegszállás". A vendégek túlnyomó része arab. Nem a hotellel vagy a személyzettel van itt "baj", hanem a vendégekkel. Az étkezési kultúrájukkal, a mentalitásukkal. Ez "bicskanyitogató" sok esetben. Aki ezt nem tudja tolerálni, annak nem ajánlom. Az éjjeli (ill. hajnali) érkezés nem annyira jó dolog, de itallal és étellel vártak bennünket.

Sajnos, ha nagyon meleg a tenger vize, akkor medúzákkal lehet találkozni

Egyéb:
Összességében nagyon jól éreztük magunkat, ez annak is köszönhető, hogy jó, magyar csapat jött össze. Nagyon összetartottunk, figyeltünk egymásra. Nem is ajánlatos egyénileg elhagyni a szállodát. Aki élményeket akar szerezni, az ne hagyja ki a fakultatív programokat, ha teheti. Köszönet a Start Utazási Irodának és a Taurus Reisen Utazási Irodának!

- Egyéni utazó
Dátum: 2022.06.20 08:42
Visszatérne: igen

Elhelyezkedés:
Szolgáltatások:
Tisztaság:
Ellátás:
Szobák:
Általános benyomás:
Tetszik:
Minden tökéletes volt: a szolgáltatások színvonala, az 556-os szoba!, az ellátás minősége és mennyisége, az utaskísérők kedvessége, figyelmessége, idegenvezetői tájékoztatói. Takarítás és törölköző csere minden nap!

Kiváló légkondicionálás, amire szükség is van!

Kiemelendő a hotel személyzetének igyekezete, odafigyelése; igaz ezt az alkalmanként adott 1-2 dínár (115-230 Ft, mi ez a hazai elvárásokhoz képest) borravaló segítségével lehetett még "megolajozni".

Kiváló külön fizetendő programok is választhatók: 2 napos szaharai kirándulás szállással, ellátással 160 EUR, egész napos Tunisz, Karthágó, Szidi Bou Said (Afrika Santorinije) kirándulás, ebéddel 60 EUR, félnapos tengeri horgászás halétellel 30 EUR, vagy kalózhajós tengeri kiruccanás.

Feltétlenül ajánlom a kb. 12 km-re lévő Sousse legalább félnapos meglátogatását, az oda-vissza út taxival 4 fő részére összesen 24 dínárba került (kb. 2.700 Ft), ez alku tárgya, nekünk ennyiért sikerült.

Személy szerint nekem Sousse messze többet adott Tunisznál, de természetesen Tunisz "kötelező" látnivaló.

Pompás időjárás, remek tengerpart csak néhány lépésre a szállodától, gyönyörű, hatalmas, privát úszómedence gyerekek számára is.

A fejenként - kerozin pótdíjjal együtt számított - 151.000 Ft-os előfoglalási ár (2021. december végéről) nagyon kedvező, kiváló ár/érték arányt adott. Mindenkinek ajánlom!

Nem tetszik:
Nem tapasztaltam semmi kivetnivalót!

Egyéb:
A szállás a Hotel Palm Marinában volt, az iroda felajánlása alapján, miután a foglalt időpontban (2022. jún 10-17.) még zárva volt az El mouradi Club Kantaoui! Így az értékelés is a Palm Marináról szól.

- Csoport
Dátum: 2019.06.18 16:46
Visszatérne: nem

Elhelyezkedés:
Szolgáltatások:
Tisztaság:
Ellátás:
Szobák:
Általános benyomás:
Tetszik:
Kozel volt a part

A szemelyzet jo volt

Nagyon finom volt az etkeztetes

Nem tetszik:
A szobak

Egyéb:


Név: (1)
- Időskorú pár
Dátum: 2014.10.05 21:52
Visszatérne: nem

Elhelyezkedés:
Szolgáltatások:
Tisztaság:
Ellátás:
Szobák:
Általános benyomás:
Tetszik:
Nagyon szép kialakítású szálloda, az all inclusive ellátás bőséges, változatos, mindig találtunk kedvünkre való ételt, italt, a személyzet egy-két kivételtől eltekintve, kedves és figyelmes. Az idén másodszor mentünk vissza. Az ágynemű, törölközők szép tiszták, bármikor kicserélték a kérésünkre. Biztonságban éreztük magunkat úgy a szállodában, mint az utcákon, üzletekben, taxikban.

Nem tetszik:
A szobánk tágas volt, de a bútorok kopottak, elhasználtak voltak. Ettől még lehetett volna viszonylag kellemes is, de a tisztasággal komoly bajok voltak. Koszos sötétítő, az ágy alja talán soha nem volt kiseperve, ímmel-ámmal a látszó részek felmosva. A fürdőszoba ajtaja retkes volt, a kád bizonytalan színű, a hűtő nem működött. Hiába kértünk rendes takarítást és a hűtő cseréjét, "megfeledkeztek" róla. A vacsoránál fix asztalunk kellett volna legyen, de kétszer soha nem sikerült ugyanazon helyre ülnünk. Várakoznunk ugyan egyszer sem kellett, de az egy hét alatt az asztalhoz járó szobakártyánk fellelhetetlen volt. Első alkalommal a főpincér kapott borravalót, később éppen az ide-oda ültetgetés miatt nem, amit éreztetett is velünk. Utolsó előtti estén - másnap már nem ez a pincér volt - arab-angol keverék nyelven hangosan méltatlankodott a borravaló miatt, de nem volt méltó rá, ezért nem is kapott többet. Pechjére értettük, amit mondott. Tudjuk, hogy illik néhány dínárral megköszönni a személyzet munkáját, többször is kapott mindenki, aki megérdemelte. Aki viszont nem végzi megfelelően a dolgát, annak nem vagyunk hajlandók másodszor is adni.

Egyéb:
Nem véletlenül választottuk újra ezt a szállodát. Az ellátás az idén is nagyon jó volt, de egy árnyalatnyival már gyengébb. A közös területeket álladóan sikálták, nagyon tiszták gondozottak voltak - nem úgy a szobánk, amivel tavaly sokkal elégedettebbek voltunk.

- Fiatal pár
Dátum: 2012.06.30 08:50
Visszatérne: igen

Elhelyezkedés:
Szolgáltatások:
Tisztaság:
Ellátás:
Szobák:
Általános benyomás:
Tetszik:
Gondolkodtam, hogy mit írjak ide, de az utazási iroda és a szállodalánc részéről is minden kiváló volt. Az elhelyezés (főépületben), az ennivaló minősége, mennyisége, a medence, a szálloda előtti tenger rész (sétáknál lejjebb és feljebb is koszosabb volt), az animátorok, akik egy percre sem álltak le, aki nem vett részt a programokban, az a nézésükben is szórakozott.

Nem tetszik:
Néhány ember (nem tunéziai és nem is magyar) sorbaállási és étkezési kultúrája. Amikor már csúcson fut a szálloda, mindenhol nagy a zsúfoltság pl. medence, étkezde,tengerpart. A főszezoni embermennyiséghez ezeknek kicsi a kapacitása, de ez mindenhol így van.

Egyéb:
Takarítónak egyszer-egyszer adtunk 1 dinárt, akkor virágot is kaptunk, amikor nem adtunk, akkor "csak" ki volt takarítva.

Javaslat: válasszunk pincért, minden nap adjunk neki 1-2 dinárt és mindig keressük meg, hogy az étterem melyik részében "szolgál", ekkor mindig lesz tiszta asztalunk, és készséges kiszolgálásunk.

Összefoglalva, a legrosszabb utazása is legalább ilyen színvonalú legyen Mindenkinek.



« vissza    1 |  2 |  3 |     tovább »




Keresés
   ok

Részletes keresés


keresés


Felhasználó kereső
Felhasználó név:
Név:
E-mail cím:
Hova utazott:


keresés


Utazás kereső
   ok

Ennyiért utaznék
   ok

max összeg/fő





© Copyright 2000-2010 Világlátó   |   Lapcsalád további tagjai: Start Utazás, Last Minute Utak