Hozzászólások

Szobák:
Általános benyomás:
Tetszik:
🏕Már a foglaláskor tengerre néző szobát kértünk, így mi legelőször nem tettünk pénzt az útlevelek közé. Már az első szoba amit kaptunk megfelelő volt, körülbelül arra lehet számítani, mint amilyen a képeken is. Mindennap takarítottak, tiszta törölközőt adtak.

🏝A hotel tengerpartja is nagyon szép tiszta volt. Hiába sokan voltunk mindenkinek jutott napozóágy (ha kellett újakat is vettek elő).

💸 1-2 eurót mi mindenkinek adtunk. De sosem éreztük, hogy valaki ezt elvárta volna.

👥 A hotelben dolgozók nagyon kedvesek voltak. Szinte mindenki tudott angolul és németül is.

Nem tetszik:

🍽 Nekünk egyedül az ételek nem tetszettek annyira. Nagyon sokszor rágósak, ízetlenek vagy nyersek voltak a húsok. De egyébként bőséges és változatos volt a reggeli, ebéd, vacsora. Nekünk külön tetszett, hogy az egyik medencében pool bár is volt, így nem kellett az épületbe bemenni ha megszomjaztunk.

Egyéb:
🗺 A két napos Szahara túrán is részt vettünk. Igaz, hogy nagyon sokat kellett utazni, de a látvány és az élmény kárpótolt. Szerintünk a szaharai tevegelésre és Jeep-ezésre mindenképp érdemes befizetni.

🚖 Az egyik nap taxival elmentünk Medinába is. Rengeteg bazár volt, mindegyik eladó hívogat ott minket be magához, mindent el akarnak adni. Alkudozni kötelező. Egyébként nagyon kedvesek az ott lakók.