Hozzászólások
Dátum: 2015.09.05 09:34

Tetszik:
Minden megfelelő volt számunkra. Szoba, étterem, medence, tengerpart, stég. Esti programok többsége. Tisztaság, kedvesség. Bőséges választék ételekből, sütikből, gyümölcsökből alkoholmentes és alkoholos italokból. Fagyi, kukorica. Legfinomabb pizza a világon!!!( ezen csodálkoztam). Minden reggelit amerikai palacsintával zártuk, isteni volt. Esti programot pedig frissen sült gofrival kezdtük. Szoba tiszta, ágyak kényelmesek, liftre sem kellet szinte pár pillanatot várni. A 9 éves gyerekem is mindent tudott önállóan intézni, kérni magának. Tényleg sok helyen lehet innivalóhoz jutni, több helyen étkezni egy időben.

Nem tetszik:
Amit már többen jeleztek, több értékelésben (nem csak ezen az oldalon) az a magyar animátor hiánya. Van ő alkalmanként. De egy hétre kivetítve szinte semmi, miközben a többi animátor szívét , lelkét kiteszi a vendégekért. Nagyon-nagyon sokat jelentene ha ugyan úgy élvezhetné a magyar vendég is a napközbeni és esti programokat a magyar animátor segítségével. Ezt tényleg figyelmükbe ajánlom a Sun&Fan szervezésében!!!

Egyéb:
Fakultatív programok nem olcsók. Mi a Green kanyonban voltunk.

Csodaszép hely, kivéve az ebéd minősége nem volt senkinek megfelelő.

Alanyába dolmussal nagyon egyszerűen bejutottunk. A szálloda fekvése nagyon jó. bazársor kezdődik 100m-re tőle. Igazi turistaövezet, nem a "puszta közepén" épült szálloda.

Dátum: 2015.08.15 16:24

Nem tetszik:
A Sun & Fun szervezése katasztrofális, nemtörődöm.

A reptéren 2 órát vártunk hogy a transzferhez irányítson a képviselője.

A buszon lévő idegenvezető elmondta mivel több hotelba is megyünk így senkinek nem tud segíteni a hotelban csak megmutatja a recepciót. Elérhetőséget illetve egyéb anyagot a programlehetőségekről nem tud adni mert elvesztette a papírokat majd másnap jön de csak egyszer akkor gyorsan be kell fizetni minden választott programot mert többet nem jön.

Az utazás másnapján hajnali 3 órára csekkoltunk be.

A 2 tengerre néző egymás melletti szoba helyett 5 en kaptunk egy szobát pihenni ,mert csak délután 14 től volt 2 szobánk foglalva.

Az idegenvezetőnek ezt másnap 11 órakor mikor odaért jeleztük elmondta, hogy először a fizetős programokról tart tájékoztatót majd mindenkitől beszedi a pénzt ezután érdeklődik a recepción.

Másfél óra múlva megnyugtatott minket, hogy most már minden rendben lesz 14 órakor elfoglalhatjuk a 3 gyerekkel az eredetileg foglalt 2 egymás melletti tengerre néző szobát.

14 órakor kaptunk 2 különböző emeleten sőt külön szárnyban lévő szobát így mindíg 20-30 percig tartott összeszedni a családot.

A magyar nyelvű animáciort egyszer sem láttuk többször kerestük a kiírt időpontokban a gyerek foglalkozásokon de sosem volt ott néha hallottuk a hangját a mikrofon ban.

Egyéb:
A 7 éjszaka helyett csak 6 éjszakát töltöttünk ott.

Még sosem voltunk a Sun & Fun irodához hasonló nemtörődöm társasággal ha egyénileg szervezzük meg jobban járunk.

Dátum: 2015.08.05 08:52
Visszatérne: nem

Tetszik:
Ami tetszett volna, azt sajnos a sok apró bosszúság feledtette.

Nem tetszik:
Megérkezéskor a szobákra több, mint 3 órát kellett várni. Rengeteg ember érkezett mindösszesen 2 db recepciósra. Magyar animátorok szerepelt a szálloda leírásában, ahol mindössze 1 fő animátorról tudtak, aki már több, mint 10 napja beteg volt. Kisgyerekes családként az animátor miatt is választottuk ezt a szállodát. A leírásban szereplő frissen facsart narancslé a reggelinél díjmentesen sem volt igaz, mivel 2dl narancslé 2,5euroba került. Az ágyak kényelmetlenek voltak, párnák sajnos szintén roppant kényelmetlenek. A környező szobákból éjszakánként több oldalról is, különböző időpontokban hevesen egymásnak eső párok orgiáját kellett hallgatnunk. A szobák hangszigetelése kérdőjelezhető meg. A free wifi a szobákban használhatatlan. Az első két napban egyáltalán nem lehetett hozzáférni, mert a születési dátumokat szintén a leterhelt recepciósoknak kellett volna hozzárendelni a szobaszámokhoz, ami valamelyest megérthető, hogy az esetenként 60 utas szobakiosztása sokkal fontosabb,minthogy a már benn lévő utas internetezni tudjon.

Egyéb:
Amennyiben ultra all inclusive ellátást választ az utas ne kelljen folyamatosan jobb napágyért extra felárat fizetni.

Dátum: 2015.08.01 09:25

Tetszik:
Helyszín, felszolgálók igyekezete, ellátás.

Nem tetszik:
A szálloda túlfoglalása, lefoglalt szobák időben rendelkezésre nem állása.

Betartatlan ígérgetések.

- Fiatal pár
Dátum: 2014.09.11 00:21

Tetszik:
Roppant macerás ízlésem van. Sokat vendéglátóztam, maximalista vagyok, kákán is meglátom a csomót! A szállodánál semmibe nem tudtam belekötni! Igazi magas szintű szolgáltatás, személyzet, ízléses építészeti megoldások. A kaja isteni volt, változatos, rengeteg választékkal. Végtelenül barátságosak az emberek, a fakultatív programok szuperek, én el voltam ájulva. A párom férfiként elsírta magát, hogy mennyire csodaszép és tökéletes minden! Végül mindketten sírtunk, és hálát adtunk az égnek, hogy a nehezen megkeresett pénzünket jó helyen hagytuk. Más szállodáknál sokat panaszkodtak, de itt nálunk mindenki boldog volt. Volt egy magyar család, 20 éve mennek nyaralni minden évben, azt mondták ez volt a legleg szállodájuk. Csodálatos nyaralásunk volt! Ha tehetnénk, 10*-ot adnánk rá!

Nem tetszik:
Semmibe nem tudunk belekötni, a központi mosdó is olyan álomszép, hogy legszívesebben beköltöznénk oda :D Fél óránként takarítják, ilyen precízséget életem során nem láttam még! Szívből ajánlom mindenkinek!

Egyéb:

« vissza    1 |  2 |     tovább »