Egyéb témák


név:
Övös Tibor  
e-mail:
otvostibor@yahoo.com  
dátum:
2021.04.30 20:06  
válasz Övös Tibor érdésére




név:
Övös Tibor  
e-mail:
otvostibor@yahoo.com  
dátum:
2021.04.30 20:05  
válasz érdésére




név:
Tóth Ildikó  
e-mail:
tothildiko92@gmail.hu  
dátum:
2014.08.08 11:03  
válasz érdésére

Kedves \"Témában Érdeklődők\"! Szeretném megkérni Önöket, h töltsék ki a szakdolgozatomhoz szükséges kérdőívet, melynek témája az utazás és egészség, egzotikus utazásokra való felkészülés, védőoltások, az utazás során felmerülő egészségügyi problémák , stb. A kitöltés kb. 5 percet vesz igénybe, de nekem nagyon sokat jelentene! Továbbá Önöknek is hasznos lehet, ha egzotikus utazásra készülnek. Segítségüket nagyon szépen köszönöm! https://docs.google.com/forms/d/1z6lfmHf35bsiU0EeZWPyWS7SZewRCjUuLas84M2CQik/viewform


név:
Start Utazás  
e-mail:
info@startutazas.hu  
dátum:
2004.10.06 15:23  
válasz Klepeisz Szabolcs érdésére

Ezúton szeretnénk tájékoztatni utasainkat és a Startutazás fórum olvasóit, hogy a Kartago Tours által szervezett utakat irodánk nem közvetít, az oldalunkon megjelent panaszok a Start Utazási Irodát sem közvetlenül, sem közvetve nem érintik.

Üdvözlettel:

Start Utazás


név:
Klepeisz Szabolcs  
e-mail:
klepi@freemail.hu  
dátum:
2004.09.09 17:35  
válasz érdésére

Üdvözlök Mindenkit! Egyiptom egy gyönyörű ország, ezért családommal úgy határoztunk, hogy meglátogatjuk. 2004. augusztus 27-től augusztus 6-ig tehát befizettünk a Kartago toursnál egy Nílusi hajóútra. Az előző hozzászólóhoz hasonlóan a gépünket későbbi időpontban 12,40 helyett 15,40-kor indították és a gép 16 őrakor el is indult. Éjfélkor kaptunk szállást, és következő nap 4,30-kor kelés, indulás Asszuánba. A hajóút jó volt, az ellátás megfelelő. A problémák a Hurghadai nyarlással kezdődtek. Olyan szállodát ajánlottak fel, amiban az idegenvezető szerint patkányok vannak. Mivel a csoport nem fogadta el elszállásoltak bennünket egy másik szállodába és elfelejtették közölni velünk, hogy csak 2 napot tölthetünk ott. Ezt az információt a szálloda személyzetétől tudtuk meg. Hiába hívtuk az idegenvezetőket vagy nem vették fel a telefont, vagy egyszerűen kinyomták. Kétségbe esésünkbe a Nagykövetséghez fordultunk. A konzul úr készséges volt, de segíteni nem tudott és elmondta, hogy nem mi vagyunk az első csoport, akiket a Karthago Tours otthagyott. Másnak kilakoltattak a szállodából, mivel nem voltunk hajlandóak azt addig elhagyni, amíg megfelelő szállást nem kapunk. Olyan szállást kináltak, ami csak félig van készen, porta nincs mert még nem készült el, illetve ha van víz, nincs áram és fordítva. Addig nem hagytuk magunkat míg egy 4 csillagos szállodát nem kaptunk, mivel arra fizettünk be. Végül elszállásoltak, de másfél napunk ráment a pihenésből. Tanuságul írtam le röviden tapasztalataimat. Természetesen a csoportunk szavatossági igény bejelentését kezdeményezte még Hurghadáról faxon keresztül, melyet megerősítünk (13 fő) itthon is írásban.






Keresés
8 486 utazás 337 417 indulási időpontja között.
Valami hasonlót?


Recommendation Engine, Recommendation System




© Copyright 2000-2010 Világlátó   |   Lapcsalád további tagjai: Start Utazás, Last Minute Utak Napelemes rendszerek, energiahatékonysági beruházás