Hozzászólások
Dátum: 2009.11.02 17:57

Általános benyomás:
2009 nyarán jártunk Egyiptomban. A szálloda nagyon szép, kényelmes, minden igényt kielégít, egyedül a fürdőszobával nem voltam teljesen elégedett. Egyébként abszolút pozitív a tapasztalatunk: csodálatos, korallokkal teli part, kedves személyzet és nyugodt szívvel lehet enni az éttermeiben bármit. A séf félig magyar, félig egyiptomi, a felesége magyar...úgyhogy megbíztunk benne.

Még egy dolog: vízumot megérkezéskor válts Egyiptomban, ne előre. Fakultatív programok elérhetőek olcsón Egyiptomban, akár magyar idegenvezetővel is. Nézz szét!

Dátum: 2009.08.06 13:50

Általános benyomás:
Mi 2009 júliusában voltunk. Makulátlan hely. A part korallos, kaja finom. Minden medence mellett snack-bár. Jó a kiszolgálás. Aki teheti menjen 2 hétre, mert nem sokkal drágább.

Dátum: 2009.08.03 20:08

Általános benyomás:
Sziasztok! Mindenkinek ajánlani tudom ezt a hotelt és Sharmot. Eddig sose fordult meg a fejünkbe, hogy Egyiptomot válasszuk nyaralásként, most is hirtelen választás volt, amit nagyon jól tettünk. Az itt dolgozó emberek lesik minden óhaját a vendégeknek, a mosoly állandó, mindig van egy jó szavuk a vendégekhez. Az ételek tökéletesek (hasmenés is elkerült minket). 11 étterem közül lehet válogatni, a parton jeges törülközőt osztogatnak, bármit lehet kérni azonnal hozzák a nyugágyakhoz. Az ember itt kiskirálynak érezheti magát. Az itthoni emberek tanulhatnának az ő kedvességükből. Ja és a szobaszervizt se hagynám ki, egyszóval minden tökéletes volt. Nem is folytatom tovább, csak áradozni tudok. Őszintén ajánlom mindenkinek. Itt tényleg fel lehet töltődni. Biztos, hogy valamikor még visszatérünk ide.

Dátum: 2009.07.23 00:00

Általános benyomás:
2008 november 10.én a 40.szülinapomon voltam itt a párpmmal,ennél jobbat el sem képzelhettem volna.Szülinapom reggelén becsúsztattak egy levelet amin a szálloda összes dolgozója köszöntött és este egy fizetős étterem vendégei voltunk.A személyzet tündéri!Annyira figyelmesek,készségesek és fáradhatatlanok!Mindíg mosolyognak és tényleg érted vannak!Mindenképpen visszamegyünk oda,a legjobb Sharmban!!!

Dátum: 2009.05.14 10:42

Általános benyomás:
2008 nyarán voltunk a párommal ebben a szállodában,és ott tudtuk meg hogy májusban nyílt meg!Teljesen új minden gyönyörű,rengeteg bár ,mi az egy hét alatt nem tudtuk végigjárni az összeset,minden bárban mást készítenek:hamburger,hot dog,pizza,grill halak,palacsinta stb,és mellete még 4 étterem bőséges választékkal,kedves udvarias kiszolgálás!A strandon jeges törölköző,az italokat a nyugágyakhoz viszik szóval ez tényleg 5csillagos kiszólgálás!a központól egy kicsit messzebb van de ingyenes buszjárat,vagy taxival olcsón el lehet jutni!A rengeteg medence van ,a tenger viszont hirtelen mélyűl de csdálatos,akinek ez gond az ingyen igénybe veheti a Ghazella Beach strandját az lassan mélyűl!Szóval ez 1 tényleg 5csillagos szálloda,én már párszor voltam egyiptomban de ez volt a legszebb:)!!!!

Egyéb:

« vissza    1 |  2 |     tovább »