Hozzászólások
Dátum: 2010.06.23 10:28

Általános benyomás:
A hely egyszerűen gyalázatos! Tavaly 2 hetet töltöttünk a fenti "szállodában", amelyben tömény gázolajszag uralkodott. A reggeli két héten keresztül minden nap ugyanaz volt (1 keményre főtt tojás, 2 szelet felvágott, 1 mini dzsem, 1 mini vaj), italt korlátlanul fogyaszthattunk (narancslé, kávé). A falak papírvékonyak, mi folyamatosan a mellettünk lakó oroszok tévézését hallgattuk.A terasz kilátása a szomszéd elhagyott telekre nézett, vagy láthattuk a közeli építkezést is. A tengerpartot egy bozótoson keresztül lehetett megközelíteni,amibe már az emberek kitapostak egy utat, egyébként, ha körbe mentél, kb. 4 km-t kellett sétálni.A szálloda előnye a saját medence, ahová nem vihettünk be kaját, rágcsálnivalót, mert elvárták, hogy az ottani bárban fogyassz.Továbbá a takarítás is plusz pont, 2 naponta szépen kitakarítottak.

Nem luxusszállodát vártam,nyilván az ára sem ezt mutatta, de mi minden évben Görögországban nyaralunk, eddig mindig apartmanban szálltunk meg, ami sokkal-sokkal különb volt, mint a jelzett "szálloda".

Dátum: 2009.04.22 18:49

Általános benyomás:
Mi is 2007-ben nyaraltunk itt..Nem volt rossz, de még egyszer nem mennék vissza.Krétán vannak sokkal szebb helyek is Amudaratól.

Dátum: 2009.02.15 00:41

Általános benyomás:
2007-ben nyaraltunk a családommal Amudarán Háááát...!!A városka esténként még élhető, de nappal a sok szemét és kosz röktön szembe ötlik, egy hét alatt egyszer mentünk le a tengerhez ami egy jónagy kerülővel nem 350m-re volt a "Csodás Ausztrália hoteltől"A szállodához tartozó medencén kívűl minden katasztrófa!!!A szobák, az "udvar" és a körülmények ezzel ne dicsekedjenek a tulajdonosok.