Egyiptom és Jordánia - hátizsákkal és gyerekekkel

Utolsó nap: Aqaba és Wadi Rum

Bejegyzés dátuma: 2009.09.28 22:08
Megtekintések: 20659

Tegnap nem volt egy erős napunk, gyakorlatilag nem csináltunk semmit. Csak feküdtünk a medence parton, sétáltunk Aqabán, ettünk egy csomó jó kaját, és lépten-nyomon visszajártunk a piac melletti részre friss narancslevet inni. [...]

Holt-tenger és utazás Aqabára

Bejegyzés dátuma: 2009.09.26 23:20
Megtekintések: 25981

A tegnapi nap beszámolója kimaradt, ezért most pótolom.Ammanban aludtunk, és tegnap reggel taxival mentünk a Holt-tengerhez. A szállodában megkérdeztük, hogy szerintük mennyibe kerül a taxi a Holt-tengerig. [...]

Bejegyzés dátuma: 2009.09.24 21:29
Megtekintések: 19366

Ma reggel Jerash-t tűztük ki úti célnak. Jerash Ammantól 50-60 km-re fekszik északra. Az egyik legszebben megmaradt római városnak aposztrofálják.A szállodában kértük a recepciósokat, hogy írják le a Lonely Planetből kinézett buszpályaudvar nevét. Taxival kb. 1 JD. [...]

Út Aqabáról Petrába és Petra

Bejegyzés dátuma: 2009.09.21 22:36
Értékelés:   5*
Megtekintések: 22197

Reggel könnyű séta Aqabában. Délután szeretnénk eljutni Petrába. A 2003-as Lonely Planet szerint 180 km az út, és mini busszal 1.5 JD fejenként. Szintén a LP szerint egy nappal előre meg kell venni a jegyet. [...]

Utazás Aqabára

Bejegyzés dátuma: 2009.09.20 21:26
Értékelés:   5*
Megtekintések: 26577

Nagyon kemény napon vagyunk túl, kicsit erős kontraszttal a Savoy luxusához.Reggel elindultunk a szállodából fél hét felé, és minden izgalom nélkül a jegyváltó helynél voltunk Nuweibán. Nuweiba egy kereskedelmi kikötőhely a Sínai-félszigeten, az Aqabai-öböl partján, kb. [...]

Nyaralás Sharm el Sheiken

Bejegyzés dátuma: 2009.09.19 17:03
Értékelés:   4*
Megtekintések: 26862

Kis híján egy hete nyaralunk Sharmon. Négyen vagyunk: a feleségem, gyerek és jómagam. A kislány a múlt héten töltötte be a 6. évét, a kisfiú májusban volt három éves. Mivel Barbi a jövőre iskolába megy, valószínű, hogy ez az utolsó alkalom, hogy hosszabb időre nyaralni megyünk. [...]

Még nincs bejegyzés a blogban!